Project van 3 februari 2022 t/m 14 februari 2022

Gaat de vechtdalanjer verdwijnen?

2022 staat voor Vechtdal Marketing voor een groot deel in het teken van het regiodealproject: Merkontwikkeling. Hierbij gaan we onder andere onze positionering heroverwegen en het Vechtdalmerk aanscherpen. We willen namelijk de aankomende jaren het Vechtdal nog beter op de kaart zetten.

et afgelopen jaar hebben we met het onderzoek Vechtdal Bewuste Bestemming al onderzoek gedaan naar de effecten van de vrijetijdseconomie in het Vechtdal én zijn we opzoek gegaan naar het DNA van de regio. De basis van ons merk. Uiteraard willen we ook van onze belangrijkste ambassadeurs, jullie dus, weten wat je vindt van het Vechtdalmerk, de payoff “alle tijd” en ons verhaal. Maar wees gerust: aan onze Vechtdalanjer komen we niet. Daar zijn we veel te trots op.

Belangrijk! Geef vóór 15 februari (maar het liefst direct) in drie minuten jouw mening over het Vechtdalmerk. Klik hier om jouw mening te geven.

Vragen over de merkontwikkeling? Neem contact op met Rolf Halverhout, Gebiedsmanager a.i. Vechtdal Marketing.

De leukste vakantie beleef je natuurlijk in deze regio!

Bekijk nu het aanbod in Hardenberg en boek jouw onvergetelijke vakantie!

Bekijk het aanbod