-
-
Das andere Holland campagne is gelanceerd!
Na een maandenlange voorbereiding is de Overijsselcampagne van Das andere Holland gelanceerd. Deze week verschijnen huis-aan-huis Overrijsselkranten in een aantal Duitse grensregio’s. -
Statistieken website en social media Visit Hardenberg
Benieuwd naar de statistieken van de website en social mediakanalen van Visit Hardenberg? We hebben een overzicht voor je gemaakt van 1 januari tot en met 1 september 2024. -
Toolkit 'Week van de Smaak'
Samen met jullie willen we graag van 'de Week van de Smaak' een succes maken! Daarom hebben we een aantal social media berichtjes opgesteld die gebruikt kunnen worden voor social-medial kanalen, samen met een aantal foto's. -
Challenge Aanbodontwikkeling
Het Platform Gastvrij Hardenberg en Vechtdal Marketing nodigen vooruitstrevende (vrijetijds)ondernemers en organisaties uit mee te doen aan de “Challenge aanbodontwikkeling Hardenberg”. -
Kwartaalrapportages van alle brandingsactiviteiten
Branding en inspiratie is het dagelijkse werk van de afdeling branding van MarketingOost. Op verschillende manieren brengen we Overijssel en haar onderscheidene regio’s onder de aandacht van potentiële gasten. -
Communicatiekalender
In deze jaarkalender delen we de belangrijkste momenten en thema’s voor dit jaar. -
Actieplan Seizoensversterking
We gaan voor 50% meer bezetting van dagrecreatie en overnachting in 2025 ten opzichte van 2023. -
Nieuwe huisstijl
Vorig jaar bestond de huisstijl van Regio Hardenberg, De Kracht van Gewoon Doen 10 jaar. Daarom is er vorig jaar een opfrissing van de huisstijl gelanceerd. -
Nieuwe partnerpakketten Das andere Holland én Beleefkrant Overijssel 2024
Duitsland is dé groeimarkt voor Overijssel! De Duitse vakanties vallen vaak anders dan die in Nederland, wat kan zorgen voor een mooie spreiding van gasten. Duitse gasten waarderen gastvrijheid, denk hierbij aan heldere Duitstalige informatie, maar ook kindvriendelijke accommodaties.